Skype kayıt - Skype kayıt ol


İnternetten sevgilinizle konuşmak mı istiyorsunuz? Eski arkadaşlarınızla kamerada görüşmek mi istiyorsunuz? İş arkadaşlarınızla konferans mı yapmanız gerekiyor? Daha aklınıza bile gelmeyen onlarca görüşme şeklini Skype size sunmaktadır. İnternet üzerinden yapacağınız her türlü iletişimde Skype size en kaliteli hizmeti verecektir. Bunun için öncelikle sorunsuz bir internet bağlantınızın olması gerekmektedir. İkinci olarak bir Skype hesabı almanız gerekiyor. Skype kayıt işlemi çok basit ve kısa süren bir işlemdir. O yüzden zorlanacağınızı sanmıyorum. Eğer ki sorunla karşılaşırsanız skype kaydolma problemleri konumuzu inceleyebilirsiniz.

https://login.skype.com/account/signup-form adresinde bulunan skype kayıt formuna giriyorsunuz. Bu formdaki bilgileri istenildiği gibi giriyorsunuz. Bu kısmı atlamak isteyenler facebook ve microsoft hesaplarını kullanarak kısa yoldan skype kaydolma işlemi yapabilir. Skype şifre belirleme kısmında biraz sorun yaşayabilirsiniz. Skype sizin güvenliğinizi düşünerek sizden ilk şifreniz için gerçekten güçlü bir şifre istemektedir.

Formu doldurup gönderdiğinizde karşınıza Skype hesabınız için bir sayfa açılacaktır. Bu sayfayı gördüğünüzde bilin ki sorunsuz bir kayıt işlemi gerçekleştirdiniz. Artık skype'a giriş yapmaya başlayabilirsiniz.

17 yorum:

  1. sevgili arıyorum, bu yorumun altına skype adreslerinizi yazarsanız eğer sizi eklerim görüşürüz. benim skype adım (halil_emre_be**e)

    YanıtlaSil
  2. hayat güzeldir, hayatı skype ile yaşamak başka bir güzel. Skype gerçekten msne fark atmış ben alışamam diye korkuyordum ama kısa sürede alıştım teşekkürler microsoft teşekkürler skype

    YanıtlaSil
  3. halil bey msn adresinizi ekledim skype ye sizinde beni kabul etmenizi bekliyorum nickim esra07loveis**ve

    YanıtlaSil
  4. ben skype kaydolmak istiyorum. adım can ancak adıma uygun bir rumuz bulamıyorum neredeyse herşeyi almışlar

    YanıtlaSil
  5. skype hesabımı açamıyorum. kolaylıkla kayıt oldum. kayıt sayfasında da bir hata yaptığımı düşünmüyorum neden böyle oldu anlamadım. biliyorum çok basit bir soru ama giremiyorum işte neden oldu ki böyle ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka atladığınız bir nokta vardır, bizde bu şekilde tam olarak bir tahmin yürütemiyoruz ancak şunlardan biri olabilir: Öncelikle kayıt yaparken hangi yolla hesabınızı oluşturdunuz, form doldurarak, facebook ya da microsoft bilgilerinden hangisiyle? Bunu hatırladıktan sonra Skype giriş ekranına gelin lütfen. Karşınıza ilk gelen ekranda size skype adınızı soracaktır. Eğer form doldurarak kayıt yaptıysanız buraya sadece skypeadınızı ve şifrenizi yazmanız yeterlidir. Yalnız diğer yollarla açtıysanız diğer giriş sekmesine giriş yaptıktan sonra facebook ya da microsoft bilgilerinizi giriniz.

      Sil
  6. ben skypeye kayıt olmak istiyorum tüm arkadaşlarım skypeye kayıt olmuş durumda ben ortada kaldım üyelik açamkyorum açmaya çalıştım aha önce bir kaç kez ancak sorunlarla karşılaşıyorum mesala rumuz ya da nick ne diyirosanız işte ondan bulamıyorum bulsam bu seferde şifremi kabul etmiyor mail adresimi giriyorum bu mail adresi ile daha önce hesap açılmıştır diyor iyice kafam karıştı ben neden bu kadar basit bir kayıt formnu dolduramıyorum kendimden sogudum ya bi el at rica ediyorum. yyalvarıorum :D

    YanıtlaSil
  7. beğendim güzelmiş

    YanıtlaSil
  8. ya ya gerçekten dediğiniz kadar kolaymış üye olmak başta olamam yapamam indiremem kuramam falan diyordum baktım ne kadarda basitmiş korkmayın çok basit yapamayan olursa beni eklesin anlatiyim

    YanıtlaSil
  9. merhaba cok güzel bu ya harika ötesi yani inanılmaz ben heralde msn kalkınca çok kötü birşey olacak sandım baktım ki harika bir tasarı ve kullanma olunca çok mutlu oldum skype süpermiş

    YanıtlaSil
  10. ben kendime açıyorum sanada açabilirim sevgi eger istersen skype adresim polat_alemd**_25

    YanıtlaSil
  11. benim skype de açılmıyor açamıyorum skypeyi kaç kez denedim normal üyeliğim var sorunsuz daha dün açabilirken şimdi açmıyor

    YanıtlaSil
  12. skype mi açamıyorum sürekli dönüp duruyor ama girmiyor bazende hata veriyor ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  13. daha kullanmadım ama harika birşeye benziyor şuanda skype indir iyorum özelliklerini sitenizden okuyorum

    YanıtlaSil
  14. selam ben skype üye olmak istiyorum. kayıt yaptırmak için ne gerekiyor. telefon numaramı vermek istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba esra hanım, telefon ya da diğer bilgileriniz tamamen gizlilik ile korunmaktadır. Facebook yada microsoft ile kayıt olursanız eğer zaten o bilgiyi vermeniz gerekmez. Diğer türlü verseniz dahi arkadaşlarınız dahil hiç kimse numaranızı göremez.

      Sil